top of page

Italia

Roma

Încă fiind în Grecia, visam să ajung în Roma, de aceia împreună cu Alina am decis să rezervăm bilete pentru septembrie. Cea mai bună ofertă am găsit-o pe www.vola.ro. Am mers în vacanță pe 2 zile, aventura avînd începutul la ora 21:00 cînd am aterizat pe aeroportul ”Ciampino” din Roma. Aveam de ales între doua variante pe care le prestabilisem fiind încă în Moldova, era vorba de a merge 1.3 km pe jos pînă la stația de Metrou ”Casa Bianca”, care părea mai sigură și a doua fiind o stație de autocare care urma să ajungă în final la punctul necesar: stația ”Termini”. Însă mergînd spre ușa aeroportului și citind un pliant găsit lîngă un birou de informare, am decis ca varianta optima va fi ceea de a lua ruta regulata Camino- Termini, care se regasea la 30 m de lîngă poarta centrală a aeroportului.
 Urma în seara aceea să ajungem la Hotelul Pisa, ceea ce și s-a întîmplat peste vreo oră de la primul nostru pas pe teritoriul Italiei și cum spune un italian: ”L'avventura ha inizio al mattino!”. Urma să întîmpinăm prima dimineață în Roma, surpriza mai mare a fost aceea cînd recepționistul ne-a informat că micul dejun se serveste în grădina hotelului, un loc fascinant amenajat cu un număr nu prea mare de locuri, însă farmecul gradinii era creat de pomii de portocale care la moment aveau și roada verde.

Prima zi am cercetat harta și am decis să mergem să vizitam: Colosseum, Forulum Roman, Coloana lui Traian, Villa dei Quintili, Dealul Palatin, Monumentul Victor Emanuel al II-lea.

A doua zi a început la fel de minunat luînd micul dejun sub coroana verde a pomului de portocale. În ziua aceasta am decis sa mergem pe același drum ca să reamintim cele vazute din prima zi dar totuși pregătiți pentru un traseu mai complex care cuprindea: Parco del Colle Oppio, Teatro Marcello, Ponte Fabricio, Isola Tiberina, Pantheon, Fontana di Trevi, Piazza Navona, Fontana dei Fiumi, Museo Napoleonico, Ponte Umberto I, Corte Suprema di Cassazione, Castel Sant Angelo, Piazza San Pietro, Basilica di San Petro. Iar spre seară am făcut un popas în parcul Colle Oppio, care deschide o priveliște uluitoare asupra vechiului Colosseum

Пишите нам по любому вопросу: